Åsele 2017

17.07.2017

I helgen var det Åsele. 
For till Ö-vik med Alexia med bussen 19:20 och for sedan vid 21:00 till Åsele med Oliver och Alexia från Ö-vik. 
Var i Åsele runt 22:00-22:30, och var då förbi på ungdomscampingen en sväng. 
Lina följde sedan med mig, Alexia & Oliver till området där vi såg Norlie & KKV. 
Föreställningen var bra, förutom att det var några killar i publiken som trodde dom var på hockeyplanen ungefär och stod och knuffades och hade sig. 
Men vi stod iallafall längst fram och hade bästa sikten, så det var bra även fast det var otroligt trångt och folk knuffades konstant. 
Lär lägga upp videorna och bilder sedan, men kvaliten är inte bra överhuvudtaget då jag måste ta dom från facebook och sedan sätta över dom hit. 
Men ska göra mitt bästa till bättre kvalité. 
Efter vi sett Norlie & KKV gick jag och Lina tillbaka till ungdomscampingen och fortsatte dricka. 
Var inte alls så mycket som hände, och var rätt dött där samt var det väldigt kallt. 
Åkte sedan hem vid 08:00-09:00 på morgonen, och var hemma i sängen vid 11:00. 
Sov sedan till 17:00 och planen var att åka till Ramsele där det var crusing, men hade ingen ork alls i kroppen så stannade hemma istället och samlade krafterna. 
Var även planerat att jag skulle åka till Åsele på Torsdag och stanna till Söndag, men var så dåligt väder på Torsdagen, och sedan efter Fredagkvällen fick jag nog så jag for hem Lördag morgon istället. 

Sandra janson, västernorrland, sverige
sandrajansonnn@gmail.com
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång