23-24 Juni 2017

25.06.2017

Midsommar/Midsommardagen!
Vad ska man säga? Denna midsommar har verkligen slagit alla midsommrar hittils. 
Det har varit både bra och dåliga tillfällen även detta år, men jag är ändå rätt nöjd över hur allt blev! 
Jag träffade nya folk som jag garanterat kommer fortsätta ha kontakt med, blev vän med gamla vänner som nu inget kan komma imellan oss, träffade människor jag aldrig lär träffa någonsin igen. Jag har skrattar, gråtit, kramas, slagits och förlåtit. 
Jag har även gjort saker jag aldrig trodde jag skulle göra, men någonstans där i mitten av allt så ler jag ändå när jag blickar tillbaka på denna midsommar! 
Jag vill tacka ALLA som jag var med och som faktiskt fick dessa dagar bra!
Åkte till Junsele i Fredags iallafall vid kvällskvisten, började skåla vid 8-9 och sov hos en kompis till Lördagen. 
På Lördagen så gick jag och mötte upp en tjejkompis vid 15:00 och vi gick och käka innan vi drog och sminka om oss och börja skåla igen. Började skåla först vid 18:00-19:00 då jag var så sliten tidigare på dagen och alkoholen från tidigare fortfarande inte hade gått ur kroppen.
Träffade Bastian som jag inte träffar så ofta då han bor 12 mil ifrån mig, träffade Rasmus och pratade med honom om massa gamla saker som gjort att vi brytit kontakten men nu blivit vänner igen då vi löste det, träffade Lina och rede ut massa gammalt skit som gjort att vi inte pratat med varandra. 
Men allt är löst med alla som jag tidigare varit vän med och som jag stått nära, och nu tror jag inget kan komma imellan oss igen! Är även glad över att vi alla kunde bete oss som vuxna människor och prata om saker. 
Sedan vart det bråk, men det är förväntat. Ingen midsommar utan bråk! 
Ingen har egentligen någon aning om vad som skedde, men det eskalerade väldigt snabbt och blev större än vad det egentligen skulle bli. 
Men efter 3 polisbilar och 1 polisbuss med poliser överallt så ordna det sig tillslut och festen var över. For hem runt 03:00, och var hemma vid 04:00. 
Somnade direkt och sov 15 timmar sträck. 

Sandra janson, västernorrland, sverige
sandrajansonnn@gmail.com
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång