Om helgen, 24/11 till 26/11.

28.11.2017

Hejsan, var ett tag sedan jag skrev någonting här nu. 
Men har planer på vad jag ska skriva, så nu kommer det bli några inlägg ungefär varannan dag har jag tänkt mig. Tänkte då skriva om när jag hoppade av vård programmet förra hösten, en ''get to know me-tag'', samt frågestund med massor av frågor. Sedan kommer det även ett annat speciellt inlägg, men den berättar jag ingenting om utan det får bli en överraskning. 
Detta inlägg kommer dock handla om min helg som varit. 

I Fredags åkte jag upp till Dennis i Vännäs. Han mötte upp mig i Umeå och vi drog och åt på Max, sedan får vi hem till Vännäs och tog det lugnt. 

I Lördags for vi till Avion, lite utanför ''centrum'' i Umeå. 
Där handlade Dennis mer än vad jag gjorde haha. 
Tror inte jag köpte någonting där faktiskt förutom hårfärg, ett schampo avsett för dom som färgar håret, så att hårfärgen håller i sig och inte tappar färg och blir ljusare samt 3 par trosor och Dennis köpte ett par svarta jeans till mig. 
Dennis däremot köpte 1 par byxor, 1 par skor, 1 finstickad tröja samt 2 kortärmade tröjor, där ena är lite längre än vanligt, och en tjocktröja. Han köpte även duschkräm samt hårschampo. 
Efter att vi shoppat gick vi och åt på Max, och sedan for vi hem. 
När vi kommit hem var vi båda helt slut, så vi gjorde ingenting mer än att ligga i sängen och titta på film. 

På söndagen åkte vi in till Umeå igen för att Dennis skulle klippa sig, blev väldigt bra men lite kortare än vad vi hade tänkt oss. 
Efter att han klippt sig gick vi och åt på Max. 
Sedan gick vi in på new yorker där jag köpte 1 bh, 1 par trosor också köpte Dennis en tjocktröja där de står ''Serious?'' på. 
Dennis köpte 1 vinterjacka, 1 mössa och 2 t-shirt. 
När vi kom hem så duschade vi, och sedan bastade vi. 
Efter det gick vi och la oss i sängen och tittade på film. 

I Måndags åkte jag hem, och Dennis var på skolan från halv 9. 
Sedan när vi komma fram till Umeå så är mitt tåg försenat så istället för att gå 16:22 gick den 16:45. 
Så hela resan vart ju försenad, så tåget var tvungen att be bussen vänta då jag och 2 till skulle med Östersundsbussen från Ö-vik. 
Så bussen fick vänta i 7 minuter, innan vi kom ombord. 
Innan jag gick hem så städade jag Dennis rum, samt tog upp alla hans nytvättade kläder och vek ihop dom  och la dom i garderoben. 
När jag kom hem så färgade jag håret, och efter det så åt jag lite äppelpaj sedan gick jag och la mig. 
Somnade inte först 04:00, även fast jag fick och la mig 22:00. Så blir det alltid, och skulle behöva få sömntabletter igen så att jag kan somna en bra tid. 
Min hjärna går på högvarv hela tiden, och jag får verkligen inte tyst på den. 
Så det där med sömn är rätt omöjligt för mig. 
Jag måste sova dåligt så länge att det blir en påfrestning på kroppen, så att kroppen stänger av då jag väl lägger mig ner. Då kan jag sova, men då blir jag istället väldigt utmattad då jag sedan vaknar och orkar inte göra lika mycket. 

Jag kommer även lägga in bilder från helgen, på det vi köpt samt lite bilder på oss. 
Så dom kommer finnas där alla andra bilder finns, i samband med att detta inlägg kommit ut. 

Sandra janson, västernorrland, sverige
sandrajansonnn@gmail.com
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång