Boyfriend tag

27.09.2017

Hej, jag ber först och främst om ursäkt över att denna boyfriend tag blev försenad, men för att få så bra inlägg som möjligt så måste man lägga ner tid på den, och se till så allt blir bra. 
Det är inte bara att skriva ett inlägg och sedan posta det, som många tror, utan det handlar om så mycket mer än så. 
Och haft väldigt mycket i skolan samt så har jag börjat jobba igen efter skolan så är väldigt upptagen då jag går i skolan till 15:45 och börjar jobba 17:00, och slutar jobbet 00:00 tidigast. 
Men nu till denna boyfriend tag som så många frågat efter! 

1. När & var träffades vi första gången?
Svar:
Vi har gått samma skola från 7:an till 9:an och alltid varit i samma vänskapskets men inte pratat direkt, sedan la Dennis till mig på snap och vi började prata, och sedan var det en kväll då ingen av oss hade något att göra och vi bestämde att vi skulle träffas, så jag gick jag hem till Dennis. 

2. När & vart var vår första kyss? 
Svar:
Det var hemma hos Dennis, första gången vi träffades. 

3. Vem sa ''Jag älskar dig'' först?
Svar:
Dennis. 

4. När & var träffade vi varandras föräldrar första gången?
Dennis:
Träffade Sandras mamma på laxfestivalen, och Sandras pappa när jag och Sandra for upp till honom.
Sandra: Jag träffade Dennis mamma då jag och Dennis var på stan och träffade kompisar. 
Jag träffade Dennis pappa då vi skulle sova hos honom, någon gång i slutet på Augusti. 

5. Vart var våran första roadtrip tillsammans?
Svar:
Till Umeå.

6. Vem är det som bestämer mest i vårt förhållande?
Svar:
Sandra

7. Vem brukar oftast vinna argumentationerna?
Svar:
Oftast jag, men Dennis kan även vinna ibland.

8. Vad brukar vi oftast bråka om?
Svar:
Att småtjejer skriver till Dennis och Dennis tror att dom skriver för att bli vän när de egentligen är något helt annat dom vill. 

9. Vad brukar vi göra mest tillsammans?
Svar:
Umgås.

10. Vad är våran tradition tillsammans?
Svar:
Att alltid ses på helgerna, på något sätt vad som än händer runt omkring. 

11. Vad tycker våra föräldrar och vår omgivning om att vi är i ett förhållande?
Svar:
Alla tycker positivt om att vi är tillsammans.

12. Vilken sång beskriver mest vårt förhållande?
Svar
https://open.spotify.com/track/5TgJUW3shg2GsutGVLYrfS
Backar dig - Lova feat. Alpis.

13. Hur snabbt blev vi tillsammans?  
Svar:
Prick en vecka efter vi sågs första gången! 

14. När insåg vi att vi hade känslor för varandra?
Dennis:
Typ 4 dagar efter vi träffats första gången.
Sandra: 6 dagar efter vi träffats första gången.

15. Vem tog första steget och erkände sina känslor?
Svar:
Dennis. 

16. Vad är det roligaste minnet vi har tillsammans?
Svar:
När jag for upp till Umeå första gången och vi gick runt i stan och sedan gick på bio!

17. När är min födelsedag?
Dennis:
22 Augusti
Sandra: 20 Juli 

18. Vart föddes jag?
Dennis:
I upp.... Nä, Sollefteå
Sandra: I Sollefteå???

19. Vilken ögonfärg har jag?
Dennis:
Brungröna? (Har gröna...)
Sandra: Blå

20. Vad är min skostorlek?
Dennis:
37?
Sandra: 43-44???

21. Vad är jag bra på?
Dennis:
I skolan och bra på att rädda situtioner där hon håller på att göra bort sig samt massege
Sandra: Att äta, klia mig på ryggen, och toffla mig ;)

22. Vad är jag riktigt dålig på?
Dennis:
Erkänna när hon har fel (har aldrig fel/sandra), laga mat och diska.
Sandra: Sjunga, städa, rensa kattlådan. 

23. Vad är min favoritlåt?
Dennis:
Alone
Sandra: Han har ingen

24. Om jag beställer pizza, vad finns på den?
Dennis:
Skinka eller kebab
Sandra: Räkor

25. Om jag kunde, vilken godis skulle jag äta varje dag?
Dennis:
Surisar
Sandra: Chocklad

26. Vilken är min favoritfärg?
Dennis:
Blå och ljusgrå
Sandra: Blå

27. Avsluta meningen ''Min pojkvän/flickvän är ... ''
Dennis:
Mitt allt
Sandra: bäst & min

28. Vad är det första jag gör när jag kliver upp på morgonen?
Dennis:
Tar en snus
Sandra: Pussa på mig

29. Vad är mitt mellannamn?
Dennis:
Maria
Sandra: Karl

30. Vad heter min bästavän?
Dennis:
Har inga
Sandra: Tilde, Ebba och Bella samt Andreas

31. Hur mycket tid behöver jag på morgonen för att göra mig redo?
Dennis:
10-15 minuter
Sandra: 20 minuter

32. Är jag en morgon eller kväll människa?
Dennis:
Kvällmänniska, på morgonen få man knappt upp henne.
Sandra: Kväll människa

33. Om du kunde ändra någonting på mig, vad skulle det isåfall vara?
Dennis:
Ingenting jag kan komma på nu
Sandra: Ögonbrynen

34. Vad har du lärt dig av mig?
Dennis:
Kommer inte på något nu
Sandra: Att alla killar inte är som mitt ex

35. Vem är mest svartsjuk?
Dennis:
Det är Sandra, hon har kontrollbehov 3000
Sandra: Det är jag, men Dennis är rätt duktig på att bli svartsjuk också

Sandra janson, västernorrland, sverige
sandrajansonnn@gmail.com
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång