28-29/7, laxfestivalen

31.07.2017

I helgen var det laxfestivalen vilket jag spenderade med Lina framförallt. Sedan träffade man givetvis folk man kände hela tiden vart man än gick. 
Lite dåligt väder på morgonkvisten på Lördagen men annars var det himla skoj. 

På fredagen kom Dennis, Lina och Tova till mig och vi fördrack hos mig innan vi drog ner till parken. I parken var jag framförallt med Lina men det var även folk som kom och gick hela tiden så vi var även med flera andra. 
Det var inte jätte mycket som hände direkt utan det var rätt lugnt. 
På Lördagen drog jag och Lina och åt vid 7 sedan drog vi till mig och började dricka medan vi ladda telefon. Vid halv 11 drog vi ut och var med massa folk och sedan drog vi ner till Samir och Viktor som spelade klockan 00:00. Det var absolut ingenting som hände på Lördagen och var roligare på Lördagen. 
Min mobil är fortfarande trasig dock så ha inte tagit så mycket bilder heller direkt. Men kommer lägga upp dom jag tagit iallafall. 

Sandra janson, västernorrland, sverige
sandrajansonnn@gmail.com
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång