1/7 & 3/7

03.07.2017

Först av allt vill jag bara be om ursäkt för att det kommer upp dåligt med bilder just nu, men min telefon har ballra ur helt efter midsommar då den bada i alkohol och regna, så min bakkamera är tyvärr ur funktion just nu. 
Ska lämna in den då jag orkar, så efter det kommer det bli bättre med bilder! 
Iallafall tänkte jag i detta inlägg berätta om vad som hände i Lördags och idag. 
Lördag: Först var jag på Risön med Fredrik, Tilde, Viktor och Cassandra samt Cassandras familj, vi solade och badade. 
Efteråt for jag, Melissa, Fanny, Alexander & Pubin med Mojjen till Hammarstrand där det var crusing. 
Var med Alexandra, Andreas, Alexandras syster, Anton, Isak och nå till där, drog ströge och fick böter mitt i allt, dock var den bara på 500 kronor så var inte direkt nå storslagen vinst för polismyndigheterna. Skänkte även 1 krona extra för att vara snäll ;) 
For hem med Alexandra, Alexandras syster och Anton med Isak vid 3 tiden. 
Hade en väldigt rolig kväll, och var mycket folk. 
Var även varmt till fram på morgonkvisten där det blev kallare. 
Drack heller inte så mycket, så blev aldrig direkt full. 
Idag: Idag har jag hållit på hemma hos mamma då jag ska flytta ner mitt rum ner till källaren. 
Har även varit med en killkompis ett tag, tog bara ströge och snackade lite skit. 
Har även inte berättat att jag kommit in på Hotell & Turism, men jorrååå, det har jag. 
Är jätte nöjd med hela klassen typish, men känner att det kommer bli 3 toppen år, och det kommer bli GRYMT. 
Kommer ju med bästa pojkarna Hampus och Samuel på det, kan inte bli mer kaos i denna klass :p
Lärarna kommer behöva ha mycket tålamod när vi 3 är i samma klass :p


Sandra janson, västernorrland, sverige
sandrajansonnn@gmail.com
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång